.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به گفته مدیرکل پزشک قانونی استان ؛
کدام شهرها رکورددار درگیری ها در مازندران هستند ؟
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 11 ماهه امسال 20 هزار 949 نفر مصدومان ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشت.....

شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 11 ماهه امسال 20 هزار 949 نفر مصدومان ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار کرد: از کل مراجعات نزاع در 11 ماهه امسال، 14هزار و 134 نفر مرد و بقیه زن بوده‌اند.

وی افزود: در نیمه اول امسال بیشترین مراجعات نزاع در مرداد ماه با 2 هزار و 368 و شهریور با 2 هزار و 312 مراجعه و کمترین آن با یک‌هزار و 475 مورد در آذرماه ثبت شده است.

عباسی تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان، ساری و میاندورود با 3 هزار و 920 و بابل با 2 هزار 671 نفر بیشترین و نکا با 711 کمترین شهرهایی است که نزاع در آن به ثبت رسید.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته 23 هزار و 649 نفر به دنبال وقوع نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان مازندران مراجعه کردند که از این تعداد 16 هزار و 36 نفر مرد و بقیه زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، بیان کرد: بخش قابل توجهی از افراد به‌دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که براساس نوع و میزان آسیب‌دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می‌شود.

وی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پایین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی به‌ویژه در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفت‌وگو و تفاهم مشکلات فی‌مابین را حل و فصل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 فروردين 1395
مدیر محترم شمال نیوز با سلام و احترام ارایه امار به این سبک علاوه براینکه گویای عدم دانش کافی اعلام کنندگان ان است نگاه منفی شما به شهرهایی مثل بابل را علنی می نماید. اولا باید به درصد اعلام شود با توجه به جمعیت حداقل پنج برابری ساری و بابل به نکا رتبه بندی اعلامی معکوس می شود. ثانیا وجود تعدادی افراد دارای مشکل در هریک از شهرهای مازندران ارتباطی به اکثریت شریف همه شهرها از جمله نکا ندارد. ثالثا اصرار شما بر رتبه بندی مردم مازندران در خلاف جای پرسش دارد. رابعا برابری بابل و ساری با اختلاف قابل توجه در همین امار نیز از ان حرف های مثال زدنی سایت است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.